fredag 14 november 2008

Fredag

jag satt här och funderade.. har visserligen lektion nu men ingen lärare har dykt upp..
men jag satt och tänkte att vissa i denna staden.. alltså.. det finns en som bråkat med några i min klass... hon såger att vi inte ska snacka med dem bara för att hon inte gör det.. men jag får väl fan snacka med vem jag vill...
så igår (torsdag) så behandlade hon mig spom luft bara för det.. man kan väl fan inte bli sur för det lilla.. bara för jag snackar med dem...
pallar med det..

sen har vi en annan.. fast det är en kille.. alltså inte min pojkvän om det är det ni tror..
den här killen... vi kan kalla honom "Rocky"
han vill att jag och min kille ska göra slut och säger att min kille är en toffel.. men när man konfroterar honom säger han att jag hittat på alltihop...
BULL SHIT!!! "Rocky" har tjej men han flörtar med allt som har ett hål och bröst...
han e sjuk i huvudet... jaja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar