söndag 8 november 2009

Söndag, träningsvärk och trött

Idagär det söndag.. och fars dag.. ofta-.. pappor borde inte ha en egen gah tycker jag.. de är ju inget att fira.. de är bara dumma i huvudet.. iallafall min..

Igår va vi i Helsingborg.. Visade sig va en J*vligt stor show vi skulle hjälpa till att packa ner.. :O kom typ dit 15 minuter innan showen va slut... och det var typ bara kvinnor som va där.. eller ah det va ju en tjejkväll ;) tror ni kan gissa a det va för show ^^
men iallafall.. vi kom dit 15 minuter inna det va slut.. så fick vi västar för att visa att vi skulel hjälpa till med ljud och ljus,, men.. vi gjorde typ allt annat.. vi va "De där människorna" de som gör skitjobbet typ xD
men det va sjukt kul... rullade vagnar.. satte på lock på stora lådor.. xD ja det va väl typ det vi gjorde.. kom hem vid 4 inatt :D efter vi varit på ett McDonalds i Helsingborg där det var sjukt mycket folk som va väälllldddiiigggt onyktra och ingen ketchup på hamburgaren :O fanns ju inte ens sugrör xD

men emn.. nu vet jag inte va jag ska skriva.. har ganska mycket träningsvärk i armarna och resten av kroppen.. och trött e jag med... men men.. cya later..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar