onsdag 10 november 2010

dålig uppdatering

jag vet att jag säger att jag ska uppdatera oftare.. men de senaste 2 veckorna har jag haft en anledning varför jag inte gjort det..

jag mår bra.. tror jag.. ont i magen mest men tror det inte är någon fara xD
tror det är för jag inte varit på toa.. hmm jag vet... trevlig info va? xD jag är iallafall inte som vissa och tar in sin dator på toan.. tro mig.. det finns några stycken.. haha..

jaja.. vad mer ska man skriva.. jo.. idag skulle vår klass haft café... det blev inställt för att ingen hade tänkt på det.. det känns ju... bra..... (sarkasm på hög nivå) aja.. jag försökte iallafall.. jag gjorde det jag skulle göra.. sen va de andra gjorde vet jag inte..

ahh.. skolan flyter på som vanligt.. har upptäckt till min stora fasa att jag börjat uppskatta Naturkunskap :O det är ju sjukt... jag som egentligen hatar det ämnet.. tror det var för att vi fick jobba för oss själva och hon inte hela tiden skulle prata xD

aja.. vad mer kan jag berätta?
jo hade ju lov förra veckan.. det var mys.. var väällddiiigggt mycket med min älskling (A) i onsdags var vi på kåren bland annat... :P mycket folk..
sen iu lördags var vi Mölndal med hans familj och hälsade på Lotta och Henke..
Vi åkte i deras nya bil... jag och Senchoo åkte i bagageluckan.. fast där fanns faktiskt två säten men det var skoj.. sen åkte vi till MediaMarkt och kollade.. usch.. gillar verkligen inte det lyset som är där inne...
sen åt vi sushi på kvällen :D

åkte tillbaka till skåne på måndagen.. mamma körde.. jag älskar min mamma.. faktiskt tack vare henne jag kan skriva här... <3

Ne nu ska jag vänta på att klockan ska bli 11.40 så jag kan gå och möta Tina så vi kan äta och sen gå på mattelektionen..

Tjiing tjiing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar