torsdag 30 juni 2011

lite trött?

blir ett litet inlägg såhär innan jag ska sova..
jag vet.. klockan är bara halv 9 på kvällen men ska upp kvart i 6 imorn bitti för att jag ska vara på jobbet vid 7.. kommer nog vara lagom trött men vad gör man inte för pengar.. hehe...

skulle egentligen inte jobbat fören på lördag men var på jobbet en runda innan idag och då sa de att jag skulle jobba imorn 7-15.. så bara att säga ja och sen åka dit..
tur att jag inte har något emot det.. älskar att jobba där.. :D mitt första morgon pass desutom så ska bli spännande.. brukar annars jobba sent...

brb tele

haha nu ringde min chef.. jobbar nästa vecka torsdag till söndag istället för onsdag till fredag.. haha.. Money! :D
men som jag sa så brukar jag jobba sent..
aja vet inte va mer jag ska skriva.. ska snart sova... så nu skriver jag nog inte mer.. Bye BYe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar