torsdag 1 mars 2012

En glad tjej igen

Kanske är dags att visa att jag lever.. inte mått så bra på sistone.. eller mjoo.. okey.. sen i fredags har jag varit sjukt glad.. gick precis och faktiskt pausade mitt medlemskap på HP.. för er som inte vet så är det en dejtingsida.. orkar inte dra hela historien om varför jag blev medlem där.. ni som vet vet..

Men mjaa.. va ska man berätta.. Har typ träffat en kille.. som jag trivs ganska mycket med.. eller ahh.. trivs otroligt bra med faktiskt.. (A) Vågar nästan inte säga för mycket.. vill liksom inte.. "jinxa" det som man kan säga..

baaah.. jag har typ.. fjärilar i magen.. Och det är typ.. Underbart! hahaha
Mamma och Micke tycker mest det är som att jag går runt på rosa moln.. Hmm.. kanske det.. ajg ser dock inte dessa rosa molnen :O jag ser bara mina fötter..

Mjaa.. ne nu klarar jag inte av att skriva mer idag.. kanske avslöjar föööör mycket xD

Men va säger man? en bild säger mer än 1000 ord?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar