fredag 27 april 2012

Vad gör man när man har ett problem som man inte kan lösa? när man står i en korsning och inte vet vilket håll man ska ta? Det känns som att jag inte vet hur jag ska göra med något just nu.. Jag känner att jag skulle vilja sätta mig i ett hål och gömma mig.. Eller jag vill veta hur det ska vara.. jag hatar att vara förvirrad för det är just det jag är just nu.. Varför kan inte bara folk säga som det är istället för att vara tysta? Nu menar jag inte att alla ska helt plötsligt tala sanning om allt utan jag har en känsla av att de jag riktar min uppmäsksamhet inte kan säga va de känner.. Jag vill veta vad man ska tro innan jag ens tar mig tid att öppna upp mitt hjärta.. okey det lät lite fel kanske.. men mjaa ni fattar nog.. Detta är inget vanligt medelande till er som faktiskt läser min blogg utan detta är bara är mina tankar.. som vanligt.. Inget farligt men mjaa.. jag vet inte.. Jag vet inte vad jag vill eller med vem jag vill vara med.. det är det som är korsningen... Är det någon som ens fattar vad jag menar med detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar