fredag 6 juli 2012

Tidig morgon

Jag skriver inte särskilt ofta jag vet.. det blir väl mest lite så där ostiga inlägg om att jag saknar min älskling då.. som jag faktiskt gör.. men på onsdag.. då ska jag upp till Stockholm för att träffa honom.. ÄNTLIGEN! that lucky basterd är ju i Barcelona nu med sin familj..jag vill med ju :O vill komma bort.. fick reda på en bra sak igår btw... som jag inte kan berätta här.. ännu haha Isak läser ju bloggen ibland och han ska få reda på det på onsdag så jag säger inte det alls fören då.. Muahaha! Mamma och Micke vet om det.. och Glookie och Sara med.. Maria med för den delen.. sen ingen mer.. hehe joo Nemo med.. sen ingen annan.. eller joo.. Josse med.. oj.. fler än jag trodde som visste detta ju.. (A) Aja.. på onsdag som sagt så åker jag till storstaden.. ska bli sååå skönt att komma ifrån Halmstad och dess människor.. Vissa av dem är ju riktiga blääingar.. jag vet blääingar.. tänkte skriva rötägg men det blir bara fel då.. blir så trött.. När jag åker till Stockholm nästa vecka så kommer jag inte va så kontaktbar.. man kan ringa och skicka sms.. men jag vet inte om jag kommer svara på det..om det inte är så att det är superduper viktigt då ja.. nee upp och dricka kaffe nu ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar