fredag 22 maj 2009

I'm walkning on this Earth

hmm.. ja.. här har jag inte skrivit på ett tag har jag märkt..
kan det va för att jag har haft praktik och ont i ryggen samtidigt? hmm mjaaa.. typ.. sen har jag haft halvt pojkvänsbrist så det blir inte så mkt skrivande då :P
men måste skärpa mig... nu är det iallafall fredag men jag får inte träffa senchoo fören på söndag. han har hemvärnet hela helgen.. men han har lovat att komma hit på söndag bara för att få träffa mig :P gulligt eller hur? igår va det 6m gala.. och det va Nice.. kan inte säga va det innebär men det va mat och musik.. det är la det ni behöver veta.. :P typ..

anyway.. nu är det inte långt kvar till studenten ju :P ska bli gött.. men men.. nu vet jag inte va jag ska skriva.. håller på i tvättstugan idag och fixar med tvätten..

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar