lördag 9 maj 2009

TjippTjopp :P

yeay.. är på bra humör idag.. lyssnat på musik hela dagen och fått MASSVIS med socker i mig mwaha XD känner mig sprallig som faaan nu :P
hände en ganska rolig sak nyss faktiskt.. mamma och jag satt på övervåningen och pratade.. då hörde man en duns från källaren.. jag går ner och kollar vad det är.. då har Alex (en av katterna) dragit in en kaninunge! och den levde... skitsöt.. och Månsson (den andra katten) log i samma rum och inte brydde sig.. hmm brukar vara tvärtom.. Anyway, jag tog tag i alex medans jag ropade på mamma så hon fick ta kaninen... den va skitsöt.. och inte skadad alls..
okey.. det roliga va att Månsson som egentligen är jägaren inte brydde sig..
okey.. va kan jag mer berätta... jag sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 19:30 för då kommer Senchoo hit <3 ska bli möjsigt.. knappt träffats denna veckan =(

nu ska jag kila.. måste bli av med överskottsenergin xD


* BTW älskar att göra om bilder i ps!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar