fredag 9 juli 2010

Bye bye halmstad?

Joo det är sant.. jag ska flytta från halmstad då jag har kommit in på en skola i Svalöv (skåne)...
flyttar helgen v 33 ser det ut som just nu.. dvs; 20-22 augusti...
kommer kännas.. konstig.. vet inte ännu hur jag ska ta det-.. alla är glada för min skull.. vilket är bra..

kommer dock sakna alla jag känner... men kommer komma hem på helgerna..

skolan som jag ska börja på heter Fridhems folkhögskola och ligger i Svalöv.. dvs, 4 mil från Klippan ungefär.. (inte så läng till Halmstad då)
Jag har valt att gå på något som heter Allmän kurs med Cross Media Designporfil vilket innebär att jag läser upp några ämnen som gör att ajg kan söka in på högskolan men som har grundläggande kunskaper inom grafisk formgivning m.m finns mer att läsa på
Fridhems folkhögskola

där står det om kursen jag ska gå...

jag älskar min pojk med.. han har en blogg som ni kan läsa här Senchoo

Tack för du finns älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar