onsdag 30 juni 2010

9 minuter kvar

jaaa... om 9 minuter så är det inte onsdag längre xD :D
idag har jag varit med Senchoo och Immer.. vi cyklade till Skedalaskog och sköt på pappers tallrikar som jag så fint hade ritat på :D det va riktigt sköj :P vi tog lite kort och filmade även lite.. men alla bilder finns att se på Senchoo för alla bilder ligger på hans hårddisk.. tror även han kommer lägga upp filmen i slowmotion vi gjorde.. dock inte så lång men men..

Undrar dock hur vi kunde komma samtidigt som alla knotten och myggorna hade möte :O alla hade samlats på ett och samma ställe tydligen.. Immer påstod att myggorna inte upptäckte honom men tydligen hade han inte testat teorin när det gällde knott... man blev ganska uppäten.. eller det kändes iallafall som det xD haha

sitter hemma hos Senchoo och skriver just nu samtidigt som klockan slog om till 00.00 :D thats nice.. Senchoo sitter vid sin andra dator och skriver i sin blogg.. (länk finns längre upp som sagt om ni vill läsa mer om vårt skedala äventyr)

Nu har jag skrivit mitt dör idag så; Tjiing Tjiing säger jag
// Maija



Får btw bli en bild på en av mina katter för de fick nya halsband igår med pinglor så nu kan de icke smyga mer xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar