söndag 20 juni 2010

uppdaterar när jag kan

mjoo.. här kommer ett nytt inlägg som bevisar att jag faktiskt lever.. Sitter hemma hos Senchoo och skriver medans han spelar ett spel på den andra datorn som heter Zombies vs. Plantz... ett ganska meningslöst spel enligt mig men ändå ett bra tidsfördriv..
denna helgen har varit ganska lugn.. lite åska som jag verkligen HATAR! usch.. gömmer mig nästan under bordet varje gång.. xD

annars har det varit en ganska bra helg..

En annan sak som rör sig i huvudet är varför jag inte börjat fjälla ännu.. bräbde mig ganska mycket i onsdags tror jag det var.. haha jaja det kommer väl..

mycket som rör sig i huvudet annars med.. vet inte va man ska säga om det.. tror inte jag kan få svar på tankarna ändå.. Hoppas bara på det bästa just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar