lördag 26 juni 2010

Tjiing :D

lördag idag.. kollar på formel 1.. eller egentligen är det bara henke som gör det xD
jag hör bara den i bakgrunden.. senchoo sitter vid henkes dator och kollar någon statistik över formel 1 xD och nu kom lotta och satte sig vid tvn med en tandborste i munnen :P

wow.. snacka om att jag inte har något att berätta idag egentligen.. hehehe

kollade in min blogg statistik över vilka som läst mina rader.. två stycken bara.. en vet jag för det är senchoo.. och den andra vettifan för det var någon i NEW YORK! som hade läst den.. lite skumt för inget står på engelska haha
jaja..

vi ska nog ut och gå en runda sen på vallås tror jag.. om vi orkar.. det märker vi sen.. och VARFÖR glömde jag ta med mig minneskortsläsaren till min kamera?
jag vill ju lägga in mina bilder jag tog igår..

och nu testar senchoo min kamera lite.. haha han hittade något med slowmotion... okey nu kommer jag inte få tillbaka min kamera på ett tag.. haha..

jaja.. nu drar jag vidare..

Tjiin Tjiing / Maija


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar