tisdag 24 maj 2011

oj

har inte skrivit på bloggen på ett tag.. hehe.. skyller på mitt skolprojekt som tagit endel tid.. nu är den delen kvar och på lördag har vi vernissage/utställning i Malmö..
det ska bli kul.. spännande.. :P

jaa.. idag är det tisdag och imorn åker jag och Linnea in till Malmö tidigt för att kolla affärer och jag ska köpa lite stuff.. sen ska Anna komma och möta oss.. sen runt 2-tiden ska vi till Stapelbädden (där utställningen hålls) och montera upp saker.. sen när det är klart så får vi se hur mycket klockan är.. eventuellt drar vi och fikar eller något.. kan ju inte vara där förlänge eftersom jag måste hem och packa.. på torsdag åker jag till Halmstad direkt efter vi monterat i Malmö igen.. ska umgås med pojken min som tar examen på fredagen.. :P tror dock inte det blir någon fest men det är nog bra tror jag eftersom jag ska direkt till Malmö på lördagen.. :P

Yes.. vet inte riktigt va man ska skriva mer idag.. funderar på att fixa något att käka.. men hur det blir med det vet jag inte xD haha jaja.. Tjiing Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar