fredag 29 april 2011

Halmstad igen..

åkte till halmstad idag igen.. åkte via lund.. blev nästan ett lyxtåg för att de hade fått ta ett annat tåg än det jag skulle med.. men sköna platser var det iallafall.. tåget var bara 10 minuter sent men det gjorde inte så mycket.. hade ju inte bråttom någonstans när jag anlände till halmstad..

varit otroligt fint väder ute idag iallafall.. kanske små blåste lite sådär i halmstad men kan vara för det är en kuststad..

kändes iallafall skönt att komma hem igen.. dock var jag bara i skåne 4 dagar men ändå..

hade iallafall en katt som mötte mig i dörren när jag kom hem.. :D alltid lika mys (dock nös jag) aja nu har jag iallafall tagit ett glas vin med mamma och micke.. gillar dock inte rödvin men tog ett glas för att vara sällskaplig.. sen åt vi grillat med broccoli.. nom nom.. jaa detta inlägget blev kanske inte sådär jätte sammanfattande..
nu lyssnar jag på musik och funderar på om jag ska äta upp mitt godis jag fick förra helgen.. vill inte riktigt äta chokladkaninen.. den är så fin..
jaa.. påsken firade jag förresten med älsklingens familj.. det va mysigt.. :D

jaa nu ska jag nog se serie eller spela ett spel.. inte bestämt mig ännu...
Tjiing Tjiing skriver mer imorn om jag kommer på något vettigt ;)


ja det blev någon randombild bara.. zS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar