söndag 3 april 2011

0304

Åter igen sitter jag här och fick för mig att jag ska skriva något.. men när jag tar upp rutan blir det blankt i huvudet...
och jag har fortfarande inte kommit fram till varför..

denna helgen har varit helt okey.. i fredags tog jag det stenlugnt.. mådde väl inte 100 % bra så jag försökte göra så lite som möjligt.. men blev lite CV skickandes.. (eller hur man nu säger)

i går så fick jag och Linnea för oss att grilla.. :P jag grillade korv och hon gjorde kött.. till det hade vi majs.. jag hade även sallad till och jag kan säga såhär; Guuuud Vad Mätta Vi Bleeeeev! :O när vi ätit satte vi oss och kollade på "Är du smartare än en femteklassare?" det va ganska intressant.. men upptäckte ju att det var ett tag sen man gick femman så man fick friska upp sitt minne.. hehe..
efter det visades det en film på tv4 som vi kollade på.. Nanny Diaries.. den var faktiskt helt okey.. när den var klar gick vi in på våra rum och jag satte mig och spelade ett spel.. och idag har det inte hänt så mycket.. visserligen är inte dagen slut ännu.. så nu sitter jag och kollar på lite serier och ska snart sy klart på tröjan jag fick av min pojkvän så att märkena inte åker av så lätt om någon får för sig att dra i dem (blänger på Senchoo)

ja.. kan ju säga att nätterna blir inte bättre.. har svårt att somna på kvällarna vilket ger resultat till att jag knappt klarar av att gå upp på morgonen.. och när jag väl somnar så är det konstiga drömmar och jag vaknar till några gånger.. vad ska man göra för att få bra natt sömn? och för att somna i tid?
JO det ska jag berätta för er! Jag ska inte gå och lägga mig inatt utan vara vaken tills jag ska till skolan imorn bitti :D då kommer jag kunna somna i tid imorn kväll.. vad tror ni om denna metoden? haha hoppas den funkar annars vettifan hur jag ska göra xD

ne nu ska jag ta och sy klart och sen ska jag eventuellt fixa något att äta.. :P

Tjiing Tjiimg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar