tisdag 5 april 2011

Tisdag och tvätt

Otroligt.. jag sov igenom hela natten.. (förutom att jag vaknade en gång för jag druckit för mycket vatten precis innan jag somnade)
vaknade runt kvart i 8 ungefär för att vakna till och göra mig i ordning till skolan som började halv 9.. visst jag gick upp och gick dit men kände mig som en sömngångare.. haha.. Lektionen höll på ungefär en timme sen fick vi en uppgift vi ska göra sen fick vi sluta xD så jag gick tillbaka till rummet för att sätta mig och pilla med bild i photoshop.. slutade med att jag fastnade vid en film istället.. haha

sen var det lunch som gällde med anna.. Visst fiskgratäng är gott och även bacon.. emn att blanda dem? njaa det var nog ingen höjdare precis xD
sen va det tvätt tajm.. nu har jag i maskin 2 och har en kvar.. (tur man har tid till kl 20) haha dock är det nog en av de sämsta tvättmaskinerna som finns.. likosm man vill väll att tvätten ska vara ordentligt centrifugerad när man satt den på högsta? när jag kom till tvättstugan va den tvätten blöt så jag fick köra en extra gång för med centrifugen för att kunna torktumla.. tog baaara 12 minuter extra xD

ne nu sitter jag och lyssnar på musik och pillar photoshop..

Tjiing Tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar