lördag 16 april 2011

Lördagskväll i Halmstad

Mamma och Micke hämtade mig igår ju från Skåneland.. va i Halmstad runt 21-tiden och då blev det att byta om till mys-pyskläderna.. åhh va såååå skööönt att komma hem till Halmstad igen.. ( okey ni som fattar detta som att jag inte trivs i Svalöv ni har fel.. jag trivs bra men tyvärr kan det bli långtråkigt i längden när det inte finns så mycket att göra )

men iallafall.. efter ombytet av kläder blev det lite mat i magen sen satte jag mig och kollade film på datorn.. skrev lite med kompisar bland annat.. dock va jag så trött att jag somnade runt 23 tiden vilket är tidigt för att vara mig.. haha

sen idag (lördag) så vaknade jag klockan halv 10 och kunde inte somna om.. så blev 2 avsnitt med Fresh Prince för att en timme senare gå upp på övervåningen och visa att jag levde.. då fanns det lite kaffe kvar sen imorse som jag kunde dricka.. Micke var varken men han satt och pillade med sina radioprylar.. och eftersom mamma var på jobbet kände jag att jag lika gärna kunde gå ner på mitt rum igen och påbörja tvättningen.. så idag har jag tvättat 2 maskiner.. :P då tänker ni säkert "oj vad mycket kläder" men så var det inte.. ena maskinen var faktiskt sängkläder... hehe

sen har jag inte gjort så mkt mer... var och handlade mjölk så jag kan dricka kaffe imorgonbitti.. sen lite snask för mig ikväll.. blir att se film och ta det lugnt.. kanske sätter mig och ritar lite med.. inte bestämt mig ännu..

just nu kollar jag på Harry Potter tex.. sen efter den vet jag inte.. hade velat träffa älsklingen...men han är ju inte hemma så det går icke,, men kanske på måndag om jag har tur :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar