torsdag 31 mars 2011

Rakt från hjärtat

Jag tänkte sätta mig här och skriva ner vad jag känner.. men när jag öppnar rutan så tappar jag bort det och för att vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag känner..
förvirrad? ja det kan man säga..
glad? ja det med..
ledsen? kanske lite..
irriterad? ja det kan man med säga..

och jag vet knappt varför.. känner att det är omöjligt nu för tiden att ens veta va som rör si i huvudet på folk.. mina tankar studsar fram och tillbaka.. och jag kan inte få ordning på dem..
försöker lägga de i olika "fack" i mitt huvud men de rymmer.. ja det lät lite skumt.. men det känns lite som det..

tror det har med huvudvärken att göra.. just nu önskar jag bara att min älskling kunde vara här och trycka bort huvudvärken och få bort mina tankar.. hade verkligen behövt det just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar