lördag 12 mars 2011

Lördag kväll

Det är lördag.. och jag sitter i soffan och kollar serier på datorn.. om ungefär en timme börjar Melodifestivalen finalen på tv.. blir väl eventuellt att jag ska glo på den med Linnea och Sara..
Jaa.. det stämmer.. jag är i Svalöv över helgen.. visst det hade varit mysigt att vara i Halmstad men där var jag förra helgen och förra helgen igen..
så det var inte en större förlust att stanna i Svalöv över helgen..

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt.. tagit det lugnt.. förde över filer från datorn till hårddisken.. min dator "bantade" ca 200 gb xD blev nästan chockad när jag såg hur mkt det var xD

har bara en lampa som funkar på mitt rum nu.. det är den som är i badrummet xD aja.. kanske gör att man somnar lättare på kvällen då man inte kan tända om man inte kan sova xD aja får se hur det funkar.. snart är det inte så mörkt kl 6 på kvällen :P

Idag har älsklingen varit och spelat airsoft i Hov med sina kompisar.. tror det kanske kommer en uppdatering om det på hans blogg.. för att komma dit klickar du Här!



Jag bjuder på en bild när min älskling har en del av sin airsoft-utstyrsel på sig
han är sååååå snygg <3 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar