torsdag 3 mars 2011

måste bli bättre

på att skriva i bloggen alltså.. :P inte skrivit på över 2 veckor xD hahaha..
sist hade jag lov :P och nu har jag helg... eller ahh nästan skriver på arbeten men behöver inte vara i skolbyggnaden för det.. Idag är det btw torsdag (kan höra både Senchoo och Immer säga de orden i mitt huvud xD)
men torsdag idag ja.. :P imorgon åker jag tillbaka till Halmstad.. haha jag vet.. fara och flänga... ska umgås med Senchoo :D nu är ju varken han eller jag förkylda.. (lyckades smitta honom under lovet.. förlåt igen älskling)
ska snart ta mig ut i köket och dricka en kopp te.. :D sen packa väskan.. blir väl inte så mkt att ta med sig men kan alltid vara bra att ha gjort det.. åker imorn 13.41 till helsingborg och sen åker jag inte fören 15.53 från helsingborg.. nu är frågan bara vad jag ska göra i HBG en och en halv timme xD fast kan sitta på Knutpunkten.. där är ändå ganska varmt :P kan ju ta en ChaiLatte på Espresso House.. det märker vi iallafall..
Ipoden är laddad med min favorit musik.. (blandad) så jag kommer inte dö av tristess helt iallafll :P

aja vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.. detta blev väl ett sådant inlägg som ingen pallar läsa iallafall.. som vanligt xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar