torsdag 31 mars 2011

Deep thoughts...

eller ner.. inga djupa tankar här.. bara en Maija som inte kan somna..
gjorde en upptäckt nyss.. min burk är hittad..
eller ahh.. jag ska kanske berätta.. förra torsdagen så försvann min plastburk från min hylla.. där var köttfärssås i den.. jag skulle slänga den då för den var gammal.. hade sett den på torsdag morgon med på kvällen var både köttfärs och burk borta.. visst då kanske någon slängde den åt mig.. men burken fanns ingenstans..
idag frågade jag om någon sett den men då fick jag ett nej.. nu när jag kollade i kylskåpet ser jag MIN burk med sallad i längst ner i kylskåpet.. Jo men Tjena.. ni har inte sett den va?
så kul att folk ljuger en rätt upp i ansiktet.. blir så lack på det..


aja haft cpont i mitt huvud idag så jag sov några timmar mitt på dagen och missade min tvätt-tid.. visst behövde nog sova men tyvärr sitter jag och är sjukt pigg nu vilket inte är bra.. lektion 8.30 imorn.. kommer jag somna innan dess eller kommer jag snarka på lektionstid? ja det återstår att se.. nu blir det nudeltajm för jag är hungrig så här på småtimmarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar