torsdag 24 mars 2011

Torsdag kväll

sitter här på mitt rum denna torsdagskväll.. musik hörs i korridoren och jag känner inte för att vara social med de andra.. har lite packning och sådant att fixa inför imorgon.. Jag åker till Halmstad imorgon nämligen.. ska bli härligt.. när jag kommer fram ska jag träffa älsklingen och sen ska vi nog bara ta det lugnt.. sen på lördagen vankas det krogrunda för fulla muggar med vännerna ;)
men innan dess så ska vi hem till älsklingens kusin som fyller år och vara där någon timme eller 2.. det ska bli trevligt.. :)

förra lördagen fyllde jag år och jag fick fiina presenter.. eller ahh.. pengar av mamma och micke och mormor och morfar...
men av min älskade pojkvän fick jag en tuff t-shirt... och nu tänker ni nog att det är en helt vanligt svart t-shirt... MEN NEJ! det är det inte.. svart är den men den har ett tryck på bröstet


och på ryggen står det Sniper och sen en bild.. det står även
"No need to run.. You'll only die tired." Och tro mig.. detta är nya favorit tröjan för min del.. jätteskön är den :D fick även 2 patchar (märken) som jag skulle sy fast på ärmarna..

den ena står det SNIPER på och den andra SPECIAL FORCES.. så de är fast sydda..





min pojkvän är nog den mest påhittigaste människan med att komma på födelsedagspresenter.. :P och för att komma till hans blogg trycker ni HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar