måndag 28 mars 2011

lektionen

jaa.. då tänker ni kanske att man inte ska sitta och skriva blogg under lektionstid! MEN Cattis går igenom Flash och jag vet att jag inte kommer ha nytta utav det.. xD men sitter och lyssnar med datorn i knät.. (nej ajg har inte en mega stor dator utan jag tatr alltid med min PC till lektionerna för jag gillar inte skolans Photoshop.. (CS3)
jag har CS5 på min dator och det är sååå mkt bättre enligt mig.. samt att alla mina bilder är på denna datorn.. orka inte föra över med USB minnen.

jaa i helgen har jag varit i Halmstad.. det var riktigt kul.. på fredagen tog vi det lugnt jag och min älskling och på lördagen så var vi ute och gick.. vi utforskade Söndrum :) de river ju min gamla skola så vi gick förbi där och kollade hur det såg ut.. såg ganska läskigt ut.. dock va det på tiden att skolan revs. det kommer byggas upp en ny som är klar 2012 om jag inte minns fel..
men efter det gick vi och kollade kyrkan lite.. vi ville ta reda på vilken den äldsta gravstenen var.. vi hittade en från 1852 :P kyrkan däremot byggdes 1820.. :P så om ingen dött under de 30 åren är knappast trovärdigt.. XD sen gick vi vidare ner till nya tylösandsvägen.. när vi varit ute ungefär 2 timmar kände vi att det var dags att dra oss hem igen.. vi skulle ju trots allt iväg på ett kalas..
så efter vi fixat oss och tagit oss dit så upptäckte vi att det var FEL ADRESS! :O
och eftersom vi varit ute poch gått tidigare under dagen var vi ganska trötta i benen så vi ringde och vi blev hämtade.. dock blev vi ganska sena så vi hann varea där 45 minuter innan vi skulle vidare..

vi gick in mot stan för att möta Sara, Måns, Paulina och Carl.. vi fastnade på B&B och där blev det att vi satt i några timmar xD
när vi drog vidare så hade jag hunnit få i mig det ena och det andra.. xD eftersom jag hade fyllt år så hade Måns fått för sig att supa mig lite halvt under bordet xD tror han lyckades eller något xD

sen drog vi till ett annat ställe och drack varsin drink där.. vid den tidpunkten hade Paulina och Carl dragit sig hemmåt så det var bara Sara, Måns, jag och SAenchoo kvar..

sen drog vi hemmåt.. minns att vi tog oss hem men inte vilket håll vi tog.. så TACK Måns! du lyckades xD

sen var jag bakis stora delar av söndagen xD men som sagt Kul hade vi iallafall :D

vi drog oss till HH runt 15-tiden på söndagen för att Senchoo skulle plugga till en redovisning med 2 andra.. så jag kollade lite StockholmLive på min dator under tiden.. ^^
sen fixade jag biljett tillbaka till skåne.. :P och sen åkte jag hem..
var framme i Svalöv 22.16 igår och då satte jag mig och tittade lite film.. blev Madagascar xD

ja där har ni hur min helg var.. med ett ord; Rolig!

ja va mer kan jag berätta? sitter och känner hur min mage kurrar xD tur att det är fika snart så man kan få något litet i sig :P

slutar 17.00 och då ska jag bort till netto och handla mjölk xD

Tjiing tjiing nu orkar jag inte skriva mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar