måndag 22 december 2008

i don't know right now

alltså.. denna vecka som va innan mådde jag hyfsat bra... fram till igår.. jag klovade mig själv att jag inte skulle gråta men jag grät för att jag var föbnannd.. eller räknas det då?
iallafall.. jag har sagt upp vänskapen men den där killen som gick och pratade bakom ryggen på mig.. jag tror aldrig jag varit så förbannad på någon som jag var igår.. jag skrek på honom.. jag fick han nog börja gråta.. och ändå tror han att han kan prata sig igenom det..

aja.. nu slipper jag honom iallafall.. va ska jag mer skriva? hmm igår (21 december) va jag och micke hos någon som hette Ulla och drack glögg... det var mysigt.. sen va jag hemma... satt och skrev med "V" usch.. jag tror jag e kär :S synd att han e upptagen och bor ett X antal mil ifrån mig :( haha XD
jag e omöjlig.. men denna killen är iallafall normal ;)

aja idag ska jag till stan med emma.. ska bli kul.. ska köpa en ny mascara.. min börjar ta slut -.-

Ska dra..

PEACE AND LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar