torsdag 25 december 2008

Juldagen

ja va ska man säga? Juldagen är snart över och jag bara lääääännnngggtttar..
ne inget dåligt har hänt idag faktiskt.. så det blir nog inte så mkt depp i detta inlägg..

det som bara är jobbigt nu är mina syskonbarn... fyfan.. har inte sett så mkt enegri i en unge på 4 år och en på 1 och ett halvt xD.. aja.. nu e jag på mitt rum igen iallafall..

annars har dagen varit hyfsat.. vaknade vid 12 och sen har jag bara försökt tagit lugnt :P har inte mått dåligt på hela dagen och det är jag faktiskt stolt över :D
aja.. imorn ska jag och emma till stan... REA! xD mohaha.. blir typ galen av rea... Senchoo.. lägg det på minnet ;)
haha sen efter stan ska emma och jag hem till mig och chilla.. sen vid 18 ska vi dra oss hem till mattias :P ska blir riktigt kul... :P mohaha.. jag ska vinna över senchoo i Sanning eller Konka spelet ;) mohaha.. med lite sprit i kroppen kan det nog bli en upplevelse xD usch.. jag kommer bli trög imorn när jag får sprit i mig xD hmm Utnyttja inte det imorn Senchoo.. för då plockar jag fram mina plastbestick...

nu ska jag fortsätta lyssna på min ljudbok :D

Peace and Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar