lördag 27 december 2008

Trevligt igår

aaa.. igår va jag och emma först inne i stan kvart i 10... shit med folk bara för mellandagsrean... haha xD sen när klockan var 2 så åkte jag hem till mig och emma hem till sig.. sen kom hon hit igen för vi skulle ner till Flygstaden... :P jag köpte en digitalkamera på Elgiganten.. sen gick vi till Skopunkten och då köte emma två par skor och jag köpte ett par :P ni vet... SHOPPING MADNESS när jag är i närheten XD sen gick vi hem till mig igen.. när klockan var halv 6 gick vi till bussen.. vi skulle hem till Sackie/Mattias och Senchoo/Fredrik.. när vi kom dit så spelade vi lite poker... haha jag va ju duktigare än jag trodde :P XD sen gick vi till Max och åt.. elller.. Senchoo , Sackie och Emma åt.. XD jag va inte hungrig.. sen gick vi tillbaka och spelade Sanning eller konka :P skit kul.. sen skulle emma hem så det va bara jag, senchoo och sackie kvar.. så vi kolla på film..
akja när klockan va 3 gick iallafall jag och senchoo och la oss.. sackie hade somnat för länge sen XD sen idag vaknade jag halv 11.. så nu är jag hemma..

Ouff... jag ar blivit käääääär xD hoppas jag inte blir sårad denna gången =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar