lördag 18 september 2010

fredag eller lördag..

hmm måste man sova för det ska bli en ny dag? idag är det fredag.. eller lördag.. eller.. ähh det är natten mellan fredag och lördag iallafall.. xD
varit förkyld hela veckan.. inte kul.. och nej det är inte därför jag inte skrivit i bloggen på länge.. har bara inte kommit på vad jag ska skriva...
men nu när jag ändå inte kan sova så kan jag lika gärna skriva.. ska bli bättre jag lovar..!

Har inte gjort så mkt idag.. städat.. missat min engelsk lektion för att det visade att jag såg fel på schemat xD jaja.. inte mycket att göra åt.. Lars (min lärare vet sa att det inte gjorde något att jag missade)

har iallafall städat som sagt.. man ser faktiskt golvet hos mig igen xD
imorn vet jag inte vad jag ska göra.. ska se om det finns någon tvätt tid :P sen blir det väl att ta det lugnt.. får se hur jag ska göra...

ne nu ska jag försöka sova..

Tjiing Tjiing :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar