lördag 25 september 2010

WTF?

Inte OK! somnade klockan 12 ungefär.. (det åskade som fan i natt) klockan 3 så började någon jävel banka på min dörr och sen hör man hur de skrattar.. somnade en timme efter det.. tänkte att jag skulle sova till minst kl 11 idag men neej... det fick jag inte heller.. trött som fan men kan inte somna om..

sitter här nu i min säng och funderar på att gå upp och börja städa.. men min säng är så varm och skönt att jag inte vill.. ska bädda rent i den idag med..
om ungefär 6 timmar kommer älsklingen hit <3 ska bli sååå mysigt :D han stannar nog till måndag tror jag..

igår så åt jag pizza med Sara på Kockens.. smakade.. helt okey? den va lite söt på något sätt i smaken.. kan inte sätta fingret på vad det var.. men men det var trevligt iallafall.. sen gick vi och kollade idol i korridoren och då kom Louise och kollade med oss.. sen kollade vi på Se upp för dårarna.. visst har sett den några gånger men det var den eller Smallville och vad jag vet så gillar inte Sara serien Smallville så det va df vi kollade filmen istället..

men men nu måste jag nog städa..

Tjiing tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar