söndag 5 september 2010

nytt rum.. nytt hus... samma skola xD

joo.. jag fick nytt rum nu :P i fredags (söndag idag) så gick jag till Lena (internatchefen här på skolan) och frågade om det fanns möjlighet att flytta till ett annat rum.. hon frågade varför jag ville flytta och så fick jag ju säga som det var; jag vantrivdes bland alla teatereleverna på Östhem.. då sa hon att det fanns ett rum på Nordhem Grön.. vi gick och kollade rummet.. frågade spontant ; när kan jag flytta in? och då sa hon; jo du kan få nycklarna nu om du vill :P så nu sitter jag här.. på Nordhem Grön rum 1:19 :D och fatta vad skönt att bo här istället för på östhem :D

har Linnea i samma korridor och det e sjukt härligt.. i korridoren bor det ca 6 stycken :D så man behöver inte trängas i köket iallafall xD
visst rummet är lite mindre än det jag hade på Östhem och lite dyrare.. MEN! jag har egen toa och dusch nu.. och fatta vilken befrielse det är :D inte behöva smyga när man duschat i risk för att möta någon med blött ruffsigt hår och osminkad xD

I helgen blir det iallafall att jag åker till Halmstad för att träffa älsklingen och mamma & micke :P ska bli mys..
sen om jag åker hem på söndagen eller måndagen vet jag inte ännu.. det märker vi väl..

ne nu ska jag sova.. börjar visserligen inte fören 12.30 imorn men ska upp kl 8 för att damsuga i det gamla rummet och fjäska för någon så då de kan hjälpamig flytta min tv till det nya rummet.. sen ska jag möta en klasskompis och göra klart block uppgiften vi ska lämna in.. sen har jag profil till 18.30.. Znark xD kommer dööö...

Tjiing tjiing...// Maija

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar