torsdag 31 maj 2012

Dancing like a star

Vet inte varför men jag har varit på otroligt bra humör idag.. om vi räknar bort huvudvärken som hållt på att spegla sig i skallen på mig.. xD har iallafall varit på sjukt mycket danshumör xD jag gillar att dansa fan xD Fick iallafall ett sms idag.. en påminnelse om ett möte på arbetsförmedlingen.. haha visst bara älskar man denna myndighet? ;) okey.. nu ska jag inte vara sådan.. jag va helt säker på va jag ville ha sagt och jag sa det.. fick ny handläggare med.. och gud.. jag diggar honom.. :D han hjälpte verkligen mig och det var snabba puckar kan jag säga ^^ för en gång skull tyckte jag det var kul att gå dit xD jag vet.. det låter skumt men ändå XD haha så nu ska jag läsa genom mina papper inför en grupp som jag kommit med i.. ska gå tillsammans med min kära vän Sara tydligen :D ska bli sköjsköj :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar