fredag 25 maj 2012

Härliga Fredag :D

Jaa.. fredag idag.. och megamycket sol.. och här sitter jag inne och skriver blogg.. kan ju va för jag nästan precis vaknat.. xD Ikväll blir det iallafall att jobba som kyckling på Kåren.. Maskinen spelar ju ikväll.. så taggar med deras musik på spotify nu när jag skriver.. hehe Igår var det iallafall torsdag.. Drog mig in till stan för att träffa bästaste vännen <3 även om hon är lite små dum i huvudet ibland så älskar jag henne.. efter 12-13 år som vänner är det ganska svårt att va arg på henne en längre stund.. ;) hon skulle ha en klänning.. och hon fick det.. haha dock inte en svart som hon ville utan en leopardfärgad.. mwaha.. bara för jag sa att hon skulle ha den (A) eller inte xD sen gick vi runt lite på stan.. blev lite halvt tvungen att hindra människan från att hoppa ner i fontänen :O hon fick nöjja sig med fötterna.. (var så in i helv*tes varmt igår ju).. Sen när hon åkt hem så gick jag tillbaka mot min cykel.. och tror ni inte fan jag ser en vit jävla bautakanin utanför HM? :O började fundera på om jag fått för mycket sol eller så.. xD när jag va.. ehh.. "hemma" igen (hemma hos han-den-där) så upptäckte jag att jag hade fan bränt mig på axlarna.. tjii fick jag som inte hade smörjt in mig xd sen blev det lite diskussion med fröken Maria på msn och så.. jättesmart att videochatta på msn har jag märkt hehe.. man sipper hålla i en telefon.. xD har iallafall sovit uselt inatt kan jag ju säga.... denna värmen gör ju att man knappt kan sova på nätterna.. även om fönstret är öppet.. okey.. får väl skylla på att sängen var lite fööör tom med xD tur att människan kommer hem lite senare idag.. :D ne nu ska jag kila och dricka kaffe (får bli svart kaffe då mjölken är slut och jag orkar inte gå och köpa ny) Tjiing tjiing
Inte världens bästa bild men så va jag typ klädd igår xD
Mega kanin! Ursäkta färgen på bilderna.. märkte att mobilen hade en annan inställning.. orkade inte fixa i ps så ni får nöjja er med detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar