söndag 27 maj 2012

Glad

Jag är nog en ganska så glad tjej igen.. :D är inte singel läängre :D Jag är glad som sagt.. det va lite mkt i fredags först men det ordnade upp sig sen .. Liksom komma in och ska jobba på kåren för sen helt plötsligt se att Han är där.. jag fick lite halvt panikångest.. fast.. fick pratat med honom.. och det kändes väl bra tror jag.. bättre än innan iallafall.. visst det kommer inte bli som förr.. (vilket är ganska logiskt då båda har nytt förhållande) men ändå.. vi kom överens iallafall.. Maskinen spelade i fredags på Kåren.. det va nice.. :D sen vid fyra, halv fem på morgonen fick vi som jobbade för oss att vi kör efterfest.. haha det var väldigt... intressant kan jag ju säga.. haha får inte avslöja något.. det som händer på efterfesten stannar på efterfesten xD men mjaa.. igår (lördag) så var man ganska så.. död xD haha.. nee vet inte va mer man ska berätta.. det blir ett litet fattigt inlägg idag faktiskt... Tjiing tjiing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar