torsdag 8 januari 2009

Jaha

nu sitter man här igen då.. finns väl inte så mkt att skriva.. jo kanske att jag är lite smått sur över allt.. ne men kanske inte allt.. men det mesta.. Alltså.. schema läggare är fan djävulens högra hand -.-
Man kan ju fan inte planera något för det blir åt helvete med de planerna.. sen blir det ju inte bättre av att man inte kan få tag på den man ska umgås med idag.. så jag skiter fan i det.. så nu har jag en hel jävla dag framför mig att komma på något att göra.. fan.. kommer säkert bli att jag sover bort hela dagen.. jävla skit..
fast det betyder kanske att jag kan tvätta lite ju.. ska hem till lotta imorn.. måste ju ha något att ha på mig xD fast jag kommer inte vara på fest humör eller något.. känner att jag inte har ork till det.. men jag ska försöka..

aja vet inte va jag ska skriva.. så det får väl räcka för den här gången..
Peace and Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar