måndag 12 januari 2009

Jao men

här kommer jag igen XD usch.. det kan tolkas ganska fel XD ne men de va en som klagade på att jag inte skrivit något på några dagar.. så varsegod.. :P vet inte riktigt vad jag ska skriva.. idag började skolan.. ganska så kul.. fast vi skulle ha spanska på morgonen.. kommer dit.. ingen lärare.. sitter där i en haövtime.. då får vi reda på att hon hon inte kommer idag.. så man har haft tråkigt till 12.15.. sen hade vi kultur och stilhistoria.. det var... vad ska man säga.. en ganska så.. ehh intressant lektion.. man kan säga så här iallafall.. har aldrig haft en lektion som denna innan... xD

ja va ska man mer säga.. hmm jo.. efter skolan träffa jag Kakan.. det va kul.. vi gick runt i ganska måånngga affärer XD hade ganska så ont i mina fossingar sen..

aja.. imorn har vi Psykologi B för första gången.. ska bli kul.. hoppas jag.. sen ska jag va men Senchoo <3 saknar honom =(

aja ska dra..
Peace and Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar