torsdag 22 januari 2009

yeay.. typ not xD

ja va ska man skriva.. har inte skrivit på ett tag.. hmm
idag är det iallafall Torsdag.. har varit hemma idag för jag har inte sovit ett piss inatt... hade bara somnat på lektionen och då hade nog alla kollat skumt på mig xD *ser det framför mig*
skulle ju även träffat Senchoo idag men det kommer jag inte hinna... måste fixa en massa här hemma tydligen.. -.- orkar inte! XD
imorn ska jag först va i skolan 12.15-15.15.. sen ska jag möta upp Senchoo <3 sen ska vi möta min moder för att jag ska ha balklänning :D ska bli fun fun... :P
sen ska vi hem till mig och ha det mys mys.. Senchoo ska hjälpa mig med 2 spel XD om vi kommer ihåg det XD glömde ju det förra gången för vi satte igång en film.. sen kollade vi en till efter det, sen en till och sen var vi trötta xD aja jag ska dra.. vi ses

Peace and Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar