lördag 3 januari 2009

uppdatering av livet?

jag kan avslöja redan nu att den senaste tiden har jag inte mått bra.. kändes som hela min värld skulle rasa samman.. trodde inte jag skulle klara det.. men sen träffade jag Senchoo... och helt plötsligt kändes allt bra igen :D jag mår toppen... alla säger det.. och jag känner av det.. detta känns som en ny start på mitt liv :D
vad mer kan jag säga? joo.. kom fram till en sak.. under 1 och ett halvt år har jag förlorat några vänner.. hur fan lyckas jag? fast när jag tänker efter så kanske det var bäst på det viset.. jag vet inte... vill jag veta?

Har lovat mig själv några saker nu iallafall..

1. ska sluta skriva massa depp i bloggen XD

2. Sluta tänka på en viss idiot hela tiden.. (ETT MÅSTE!)

3. Umgås med mina kkompisar lika mycket som jag umgås med min kille

4. ALDRIG mer dricka Martini xD

5. Börja träna med Emma 2 gånger i veckan

6. Bygga upp mitt sjävförtroende

7. Hjälpa till mer hemma


kommer säkert på mer sen när ni läser detta XD hoppas jag kan hålla det nu bara.. annars blir jag besviken på mig själv..

aja.. idag ska iallafall jag, senchoo och sackie till Falkenberg och rasta en bil XD
ska bli kul.. hoppas det finns bra musik på radion annars leeker jag osocial och lyssnar på min mobil istället XD
sen vet jag inte va vi ska göra.. bara ha kul xD har iallafall lovat Simone att jag ska komma och ge henne en kram xD

Peace And Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar