onsdag 8 december 2010

9 Dagar Kvar!

9 fucking dagar kvar tills det är jullov och jag är på väg till Halmstad igen :D
längtar verkligen!

9 dagar kvar! xD så får jag även träffa älsklingen igen <3 sen är det ju julafton snart med.. är klar med mina julklappsköp och ska bara slå in dem i papper ^^

dock vet redan älsklingen vad han kommer få då han valde den.. sen den andra biten vet han ej.. kan ju inte skriva det här ifall han skulle läsa det :D
men jag hoppas han blir glad för den..

För övrigt kan jag berätta att vi bara är 3 stycken kvar i min korridor.. från början var vi 6 stycken så nu har hälften lämnat oss... neej.. inga dödsfall.. de har de har bara slutat..
så nu är det ganska tomt i korridoren.. kommer nytt folk efter jul värkar det som.. ^^

jaja.. vet inte va mer jag ska skriva..
ska iallafall kolla på Maria Vern på tv4 nu..

Tjiing Tjiing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar