onsdag 15 december 2010

Put your ass in the air like you don't care

vet inte vad det är med mig idag.. har fan varit på dans humör hela dagen xD tur att man ska få festa lite på fredag.. ska dansa in mitt jullov xD eller ahh.. typ.. :P
Idag har jag iallafall suttit på skolan och pluggat naturkunskap och geometri.. och lyssnat på musik.. gör jag nu med men sitter inte på skolan utan på rummet och ska snart julstäda eftersom jag inte kommer hinna det imorn.. ska även packa inför mitt lov i halmstad..

kan ju meddela att i skrivande stund så är det 2 dagar och 9 minuter kvar tills jag får träffa min älskling :D och ungefär 1 dag 19 timmar och 18 minuter kvar tills jag hoppar av tåget i Halmstad.. fatta att jag längtar xD

men innan dess så är det lite matte som ska göras prov på och sen 2 natur uppgifter som ska in..

sen så är det banne mig jullov för min del xD ska bli sååå härligt..

Ne nu ska jag fortsätta städa och packa :D


Bjuder på en bild från igår när jag hade lite tråkigt.. kan ju säga att jag verkligen älskar längden på mitt hår nu.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar