torsdag 16 december 2010

Sömnlös i Svalöv

ligger i min säng.. kan inte sova.. hatar när man försöker men inte kan.. har försökt sova ungefär i 3 timmar snart.. vet inte varför men har sovit dåligt nästan hela veckan.. vet inte om det är pga skolan och att vi har mycket att göra eller om det kanske beror på att jag har så sjukt mycket hemlängtan.. eller att det är för jag bor här.. kan vakna upp mitt i natten och tro att jag är i mitt rum hemma hos mamma.. men så upptäcker jag att jag inte är det.. det är ett tecken på hemlängtan..

trivs gör jag.. men innerst inne vill jag helst bara vara i Halmstad med mamma och Micke och mina katter.. och Senchoo.. det är nog det som är det jobbigaste med att bo här nere.. 10 mil från min älskling.. känns som en tills man får träffa honom varje gång jag åker tillbaka till Skåne efter en helg i Halmstad..
Men ändå känner jag att det är bra att få sakna Senchoo.. det gör bara att min kärlek till honom blir starkare för varje dag som går och när man väl ses så har vi det jättemysigt..

för att vara ärlig tror jag nog det är det som driver mig genom min skolgång.. vet inte om jag hade klarat av en del av skolan om det inte varit för Senchoos stöd..
Därför jag är glad att jag har honom i mitt liv..

Älskling.. om du läser detta så vill jag att du ska veta att sen jag träffade dig första gången så kan jag knappt sluta le.. Du är min sol som lyser upp min tillvaro och jag trodde inte jag kunde bli så lycklig som jag är nu..
JAG ÄLSKAR DIG <3>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar