lördag 19 januari 2013

Det är inte bra att börja tänka.. Man mår oftast inte bra då.. eller iallafall inte av dessa tankarna..
Jag har huvudvärk nu iallafall.. Legat vaken stora delar av natten och bara tänkt..  När jag väl sovit har jag drömt.. drömt om huset.. och om honom.. ser exakt likadant ut som jag minns det..  Men börjar tröttna.. tröttna på att huset alltid dyker upp i mina drömmar..
Vet inte om det är ett tecken på att jag måste åka dit.. Även att han är med.. Måste jag åka för att få ett avslut på det?

Avslut.. som jag inte fick med dig innan du försvann... kanske dags nu då...
Jag hatar avsked det är just det som är problemet.. Jag får tårar i mina ögon bara av att tänka på det.. Tårar som runnit konstant sen i början av veckan..
Önskar det var mer jag kunde göra än att bara sitta här.. Sitter som på nålar då jag inte vet vad jag ska säga..

Vill bara säga att allt löser sig.. men det är svårt.. speciellt när jag själv har massa saker i huvudet jag behöver lösa ut..
Men jag kan inte.. hur dåligt jag än mår så bryr jag mig om alla andra i första hand...  Jag har vart sån sedan jag var liten.. Alltid tagit hand om de som mår dåligt.. Det är sån jag är och ibland tär det på mig.. men jag bryr mig inte..
jag borde tänka mer på mig själv även om det inte går..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar