torsdag 17 januari 2013

Tankar och dylikt!

Jag vaknade upp imorse.. Vaknade upp och log.. Jag vet inte om det var drömmen eller bara tanken av att jag har en underbar människa i mitt liv... Jag har inte vaknat av ett leende på ett bra tag... vet inte om det är ett tecken på att jag börjar må bra igen eller om det bara är en tillfällighet...

Jag har inte mått bra senaste tiden.. det är ingen hemlighet.. folk har fattat av mina statusar samt bilder..
Jag hoppas på att det vänder nu..

Jag har inte gråtit alls idag.. okey... det kanske kan vända.. dagen är inte slut ännu.. men hoppas på att det kommer fortsätta så här att jag slipper må dåligt!

Det är massa skit som hänt på sistonde.. många beslut som ska tas ..har typ börjat lösa det mesta.. ska bara besluta mig om hur jag ska göra en del saker nu...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar