tisdag 25 januari 2011

förkyld och irriterad

Ligger i sängen nu.. eller sitter rättaresagt.. satt i vardagsrummet och pluggade.. men neeej.. då kommer folk och ska börja stöka och ha sig fast de ser att jag pluggar.. kuuuuuuuul..... finns det något jälva ställe där man kan sitta och plugga på? utan ett behöva gå till skolbyggnaden för att få lugn och ro? -.-

aja.. förkyld är jag iallafall.. blev det efter jag kommit hem från helgen i Halmstad (som för övrigt var helt underbar)
men nu efter så har jag blivit förkyld.. hostar, nyser och har sjuuukt ont i halsen.. så blir mkt te för min del.. (tack mamma! nu kan jag öppna de 5 sorterna med te jag fick i julklapp utav dig!) tror dock inte hon har smittat mig men ändå xD

ne nu ska jag fortsätta plugga... efter jag följt med linnea och hämtat hennes tvätt xD
När jag är sjuk vill jag inte va med på bild xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar