måndag 10 januari 2011

Tillbaka i Skåne

Ja jag är tillbaka i skåne igen.. skolan började idag.. eller vi hade inte riktigt en normal lektion idag.. det var lite samtal om vad vårt projekt ska handla om som vi ska ha nu 10 veckor framöver..
saka bli kul.. :) Tänker dock inte berätta vad mitt ska handla om.. inte just nu iallafall..

för övrigt kan jag säga att jag sanknar Halmstad lite igen xD varmare där är här ju xD
hade ett bra jullov faktiskt :P spenderade mycket tid med min underbara pojkvän <3 kan inte säga så mycket mer än att jag haft det bra..

nu till något helt annat.. ska ändra min filosofi när det gäller människor i min omkrets.. har funderingar på om jag ska säga upp kontakten med folk.. vissa har ju verkligen visat sitt "rätta jag" för mig.. och jag har upptäckt att det inte är några på människor jag ser när jag kollar på er.. säger inga namn utan namnen finns endast i mina tankar.. är bara synd att det kanske slutar såhär.. för enligt mig så känner jag inte er längre.. tyvärr så är det den hemska sanningen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar