måndag 31 januari 2011

Ordinary girl? yeah right..

nu är det måndag.. och jag bloggar.. haha inte hänt innan att jag bloggar 2 dagar i rad xD
haha men jag ska nog bli bättre.. jag vet jag säger det hela tiden.. ;P men nu menar jag det... typ.. eller ahh.. det märker vi..
iaallafall.. gårdagen hände det mkt.. storbråk mellan mig och en annan.. bad personen och bara lägga ner det för jag orkade inte ha mer huvudvärk än det jag hade.. men nej.. det gick inte..
idag har jag mått sådär.. gick til skolan.. va på k-timmen men sen gick jag.. det där rummet vi sitter i har världens sämsta ljus... mår inte alls bra av att sitta där.. börjar dock bli frisk tack och lov :P

nu sitter jag här och försöker skriva lite på min novell i som vi har svenskan.. går dock inte så bra för jag klickade in på en blogg.. och läste.. och upptäckte att personen som skrev detta bara skrev massa BULLSHIT
blir så irriterad på personen.. hon ( säger inte mer ) vet inte ett jävla dugg om hur livet är -.- hon bara antyder att vissa saker har hänt och sen anklagar hon folk för massa.. alltså.. baaah ne blir bara irriterad på henne.. visste liksom att det skulle bli såhär xD


aja.. ni som läser detta kan ju gå in på min underbara pojkväns Senchoos blogg <3 där står lite allt möjligt.. eller nej.. det står om Airsoft :D enjoy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar