torsdag 27 januari 2011

Sömnlös

klockan är nu halv 4 på morgonen och jag har lektion om 5 timmar.. så frågan är om det ens är någon idé att sova.. ligger sömnlös nu som många andra nätter.. inte sovit bra sen i söndags.. tror det är för min säng gapar av tomhet.. eller så kan det vara för att jag hostar så fort jag lägger ner huvudet på kudden.. eller så är det både och..

det enda jag vet att jag ligger och tänker på Senchoo hela tiden.. Jag saknar honom otorligt mkt.. visst jag var med honom hela helgen och det var sjukt mysigt.. men nu är det mer än 2 veckor innan jag ens får krama honom.. närmare bestämt 16 dagar ungefär.. och då får jag inte träffa han helt heller.. han jobbar.. tur att man är hemma från torsdag-måndag så får umgås med han på måndagen.. då är det alla hjärtans dag..

ne usch jag saknar honom.. jag vill hem till halmstad och krama honom och pussa på honom.. kan inte fatta att jag har honom.. han gör mig så lycklig..
Han är solen och jag är regnet.. tillsammans bildar vi en regnbåge och därav något speciellt..



Jag Älskar Dig Fredrik <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar