torsdag 20 januari 2011

Torsdag kväll

Det är torsdag.. och jag sitter i min säng och skriver lite svenska.. eller tar paus nu så jag kan skriva lite här.. idag när jag vaknade kunde jag inte gå upp ur sängen.. min mage gjorde ont så fort jag rörde mig.. kom fram till att det nog var de där salta pinnarna jag åt igår innan jag somnade :P mådde bra igen vid 12 och kunde då gå och äta med Linnea (dock missade jag tyvärr 2 lektioner) hemskt att säga det men får ta igen det i helgen.. mellan mys med älskling och sovstunder xD
när vi var på väg till skolan och matsalen såg vi Louise.. gud va kul det var.. har saknat henne som faan.. hon kommer nog aldrig från detta stället.. haha hon hade tydligen kommit in på linjen hon ville på Lunds universitet.. gud vad kul.. är glad för hennes skull..

sen på Profilen så skulle vi prata om vårt resemål med klassen i maj.. och fast vi hade redan röstat om Budapest men ÄNDÅ skulle ungefär halva klassen klaga.. och så komemr de med ett förslag som nästan är skamligt..... en hel vecka och åka roadtrip i SKÅNE! amen för i helvete.. då kan jag lika gärna sitta i skolan och plugga igenom en hel kurs som jag inte behöver..

men iallafallnu sitter jag här och väntar på att jag ska sova.. xD har lektion 8.30 till 11.45 imorn.. men jag måste gå tidigare så jag kommer med bussen mot Lund 11.40.. sen tar jag tåg till Halmstad därifrån.. :D WOHO! längtar tills jag får krama min älskling <3

men men.. vet inte vad med jag ska skriva.. kolla klart på Labor Pain med Lindsay Lohan.. sen efter det blir det väl Beauty and the Briefcase efter det med Hilary Duff :P


Här är en bild på hur håret blev.. kommer väl bättre sen någongång xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar