söndag 30 januari 2011

Söndag, huvudvärk och trött i benen

det är söndag idag.. igår var jag och Linnea på Väla och på Ikea..det var riktigt kul :P dock nös jag hela tiden xD tror jag börjar bli frisk.. ^^ hoppas jag.. dock har jag haft ont i huvudet ett helt dygn nu.. sjukt jobbigt.. hjälper inte ens med tabletter..
aja.. fick köpt; Tröja, en bh, en bok, en foundation, ett durkslag, 6 st glas, ett latteglas, kökshandukar, en bestick hållare och 2 klisterrullar.. :P köpte säkert något mer men minns inte nu.. ^^
nu har jag iallafall trött i benen.. skulle haft en stegräknare xD får nog köpa en ^^

aja idag ska jag påbörja min novell idag och sen ska jag tvätta vid 16.00, blir bara en maskin idag..
men just nu försöker jag bli av med stora delar av huvudvärken.. har sänkt ljuset till minimum och halv kollar på 8 simple rules..
ska snart gå och göra en kopp te till ^^


saknar min älskling med.. 11 dagar kvar till jag åker till halmstad.. baah -.-

Älskar dig Senchoo <3
(klickar ni på namnet så kommer ni in på hans Airsoftblogg :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar