fredag 6 mars 2009

jaha..

mhmm.. vad kan man säga? vet inte riktigt vad som händer just nu.. känns som allt är mitt fel typ.. men jag vet inte riktigt vad som ska kännas som mitt fel.. hmm =/ thats so weird....
kan bara säga så här att allt känns skumt och att jag e lite halvt deppig just nu.. =( vet ej varför.. men det e väl så det ska vara.. tror jag... hmm eller så har min hjärna fått ett tillfälligt avbrott igen xD den brukar få det nämligen... kan det ha med hårfärgen att göra? *chockad* ne men WTF... har ingen ide vad som händer just nu.. hela världen e skum.. men det har den varit hela tiden.. tror jag.. okey.. detta blev ett av de skummaste inläggen jag sett *skrattar lite smått för mig sj.. upptäcker att senchoo kollar på mig*

Hmm... BTW vill någon ha några damråttor? de öär snälla.. bits inte om de får mat (fast vad äter en dammråtta? xD måste kolla upp det)
okey.. min hjärna har fått fnatt igen XD det märks ganska så rejält i detta inlägget *asg* okey.. nu skrämde senchoo jocke igen XD haha som han ryckte till :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar