onsdag 25 mars 2009

oj

ja såg att jag inte bloggat på en vecka.. hmm måste väl börja igen XD
vet inte riktigt va jag ska skriva dock så detta kommer kanske bara bli ett sånt där meningslöst inlägg som vanligt.. hm..
jo jag fick reda på att man ska passa huset nästan en vecka snart igen.. fun fun.. eller ahh.. vettifan va jag ska göra.. kanske ta hem senchoo under helgen.. om inte hans schemaläggare ska dampa sig och göra så han ska jobba den helgen.. aja det märkaer vi la..
Tänker dock inte skriva ut vilken vecka det handlar om för då kommer jag säkert få hot massa folk som jag inte känner xD
aja.. vet inte riktigt va jag ska skriva just nu.. i måndags va jag sjuk.. hade ont i halsen och kunde knappt sväljha eller prata.. gjorde ont i käkpartiet så fort jag öppnade munnen..
igår va det lite bättre men kanske inte helt bra.. idag så kan jag iallafall prata och svälja men gör fortfarande ont i käken lite.. tar ibumetin för det så det ska nog försvinna.. imorn ska jag träffa min blondin och det ska bli kul.. har inte träffat henne på en vecka nu typ =/ aja
saknar min senchoo nu.. =( på fredag har vi varit tillsammans i 3 månader (L)

senchoo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar